Nu är det färdigt att i efterhand berätta om dåtida händelser och idag på nyårsafton kan jag uppdatera läget i nutid. Det är idag exakt två veckor till operation och nervositeten kryper sig på allt mer. Inte rädd för själva operationen, smärta eller något annat sånt. Bara så spännd över resultatet och hur det kommer vara med nya större bröst.
 
Har hängt mycket på plastikoperationsforum.se och tittat på många fina bilder som tjejer lagt ut och det får mig att längta så mycket. Proportionerliga bröst är så vackert. Så grymt vackert.
 
Jag har övervägt mina val fram och tillbaka, som de flesta nog gör. Funderat på gå ner till 350 cc, sen bestämt 400 igen, sen övervägt öka till 450 för att till sist slutligen sagt åt mig sjävl att nu blir det 400 och där med basta. Övervägt släta mot texturerade men landat i att släta frotfarande känns som bästa alternativet. Mer tankar har sen lagts på själva placeringen bakom eller framför muskel. Sett en hel del skräckexepel på muskelpåverkan, bottoming out och dubbelbröst. Komplikationer som kan dyka upp flera år efter operationen också. Det är vanligast att lägga bakom muskel idag, men jag uppfattar det som att de som får komplikationer i regel har satt bakom. Även om långt ifån alla får komplikationer så ser det ut som att om man får det bakom är lösningen att flytta fram så blir allt frid och fröjd.
Har funderat över mina risker att drabbas och min kropp är ju duktig på att stöta ut sånt den inte vill ha. Har aldrig haft en infekterad piercing men förlorat fem stycken som stöts ut lång tid efter läkning. Även mitt magnetimplantat blev jag av med nyss då det letade sig ut genom huden efter en tid. Därför tror jag att jag har en liten ökad risk för bottoming out, också på grund av jag har tränat mycket och har mer bröstmuskler än den genomsnittliga kvinnan.
 
Därför vill jag nu placera mina implantat framför musklerna. Har inte diskuterat detta med kirurgen eftersom kliniken har stängt nu ända till efter 13:helgen. Tänkte höra av mig till dem någon dag innan operationen och även passa på att gå dit och prova implantat igen bara för att en sista gång försäkra mig om att jag är nöjd med 400cc.
bröstförstoring, föreop,

Kommentera

Publiceras ej