Snart har de magiska två månaderna gått. Olika kliniker har olika rekommendationer men för min är det två månader som gäller. Sen är det valfri bh, valfri träning, valfritt att fortsätta tejpa såren men gärna fyra månader till och fram för allt säger man att brösten ser ut som de kommer att se ut.
 
Jag använder alltså fortfarande sportbh dygnet runt och har bara provat bygel bh kortare stunder. Har en snyggare mer diskret bygellös bh också som funkar bättre under "finkläder".  Gällande träning har jag börjat bli lite mer avslappnad i min inställning till brösten. Vågar springa och leka med hunden eller springa till bussen utan att hålla hårt i brösten. Stod upp på spinnning igår och det kändes helt okej. Stor skillnad mot tre veckor sedan när jag provade första gången. Även tränat bröstmusklerna redan förra fredagen. Dock med väldigt lätta vikter på bänkpressen. Gick bara finemang. Förra veckan var det bara axelpress som var obekvämt men igår gick det också bra att göra. Körde dubbelpass spinning och bodypump på mitt gamla gym tillsammans med en kollega.
 
Hur brösten ser ut nu efter nästan två månader är jag helt nöjd med. De har ju förändrats något sedan opdagen och det bara till det bättre. Bara hålla tummarna att det håller i sig och ingen kapselkontraktur eller något annat otrevligt dyker upp.
 
Efterop, bröstförstoring,

Kommentera

Publiceras ej