Återbesök igår på kliniken. Tog väl knappt tio minuter. Avklädning, komplimanger att de är fina, tvätta såren, pilla bort en liten trådbit som var på väg ut, ny tejp. Klart. Men så bad jag att få köpa en till sportbh av samma sort jag fått med mig hem efter operationen Shock absorber för den är verkligen super. Det känns inte att man har stora bröst när man har dem. De är stilla och på sin plats.
 
Innan återbesöket var jag på Lindex för att prova lite bh och det var fantastiskt skoj. Handlade ett par stycken och ett linne. Väl hemma sen kollade jag Shock absorber på pricerunner och hittade till en sida som säljer dem för ynka 275 spänn. Långt under övriga återförsäljare. Beställde två. Har man hittat en bra sort vill man inte ha nått annat.
 
Går på detox just nu. Frukt o grönsaks smoothie detox. Dag tre av fem och tankarna börjar kretsa en hel del kring vad jag ska äta på söndag. Sjukt bra med en riktig vitaminchock för kroppen. Kompletterar med en sked jordnötssmör om dagen för att inte va helt utan proteintillförsel.
 
Har gått powerwalk 90 minuter varje dag nu lördag-onsdag. Har tappat lite kondis för branta långa backar blev faktiskt flåsigt. Men så får det vara och det är bara att jobba sig tillbaka. Är lite lur på om en förkylning har lurat i faggorna också men inte brutit ut.
 
Det har idag gått två veckor och vad gäller tuttarna så är allt bara enhörningar och rosa moln.
Efterop, bröstförstoring,

Kommentera

Publiceras ej