Det är verkligen intressant det här med bh. Igår gick jag in på Triumph och sa att jag behövde hjälp att köpa en bh till mina nya bröst. Fick prova ungefär hela butiken. Allt i butiken var större i storlekarna runt om än dem jag provat på hm och lindex. Nu kunde jag ha 70F plötsligt. Köpte till sist två stycken i 75E. Så nu har jag alltså bh i både 75E, 80D och 85C.
 
Så nu har jag ett bra startförråd med sport bh, bygel bh och bygellösa. Blir en period nu med att känna efter vad jag gillar att ha. Men misstänker redan att det kommer bli mycket sport bh till vardags och bara vanlig bh när det ska va lite mer uppklätt.
 
Kvällen till ära provar jag en nättare bygellös under ett linne då jag ska iväg på ett möte. Känns skönt så här långt.
 
Efterop, bröstförstoring,

Kommentera

Publiceras ej