Nio dagar kvar med små ledsna bröst. Många känslor. Stort prio är att hålla sig frisk. Håller mig borta från smittokällor. Försöker hålla bra balans mellan vila och aktivitet. Noga med näringsrik och allsidig kost. Dricker mycket vatten och te varje dag. Ser till att sova ordentligt. Tänker lite extra på handhygien. Badar varmt när jag känner mig frusen.
 
Om förkylnig, influensa eller vinterkräksjukan tvingar mig att ställa in min operation blir jag knäckt. Är så inställd på det här nu. Blir det inte nu nästa vecka kommer det inte kunna bli på ett halvår minst.
 
Idag kom min nya korsett med posten. En underbyst korsett, röd och svart. Provade den och föreställde mig hur det kommer blir med nya brösten. Längtan är olidlig. Kan knappt fatta det kommer hända. Känns så ovekligt. Hade någon sagt åt mig när jag var liten att jag kommer förstora brösten när jag är 27 då hade jag smällt av.
bröstförstoring, föreop,

Kommentera

Publiceras ej